«Guanyarà la que faci menys errades»
María José Rienda és una de les grans favorites per aconseguir el gegant de demà
Sestriere23/02/06 0:00
María José Rienda, principal esperança de l'equip espanyol als Jocs Olímpics de Torí 06 i que partirà com a favorita a l'or en el gegant de divendres, va manifestar ahir en roda de premsa que «guanyarà la que menys falli». «L'entrenament ha estat molt bo, a Bardonecchia. Hem fet quatre baixades en pals, efectives. Ha estat normal, ha estat bé», va dir Rienda, que va afirmar que no perd el somriure, perquè és així i no hi ha cap motiu per perdre'l.
També a Illes Balears
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Aquests són els guardonats als premis literaris Pare Colom 2025
- L’STEI denuncia que la Conselleria elimina places d’assessors tècnics docents amb criteris «gens objectius»
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.