García Acosta es mostrà molt decebut pel segon lloc que assolí
El corredor de l'Illes Balears admeté que havia perdut una gran ocasió
Vicente García Acosta (Illes Balears) es va mostrar molt decebut pel seu segon lloc a la línia d'arribada de Lons le Saunier, a la divuitena etapa del Tour de França, en la qual es va veure superat per Juan Miguel Mercado després d'arribar els dos en solitari. «Avui era el dia més fàcil que he vist en el Tour i se m'ha escapat», lamentava el granadí, que va travessar la línia d'arribada una roda per darrere del seu darrer company de fuga. A més, García Acosta va lamentar que després de deixar enrere la resta de corredors, Mercado va ser més conservador en les seves forces en els relleus i es va aprofitar d'això en els metres finals.<`>
«Ha anat més a roda, però és normal, les coses són així. La meva idea era arribar tot sol, però se m'ha avançat a la pujada i he hagut d'anar a encalçar-lo. Al final se'm feia el ronsa i m'ha guanyat», es queixava. El corredor d'Armilla, que no va voler criticar l'actitud del vencedor, sí va reconèixer que «si l'altre és un poc més fort i és més egoista, li és més fàcil guanyar-te».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.