L'afició engrandeix més la ronda francesa
Ben pocs seguidors mallorquins donaren suport a l'equip Illes Balears en el seu pas pels Pirineus
Plateau de Beille18/07/04 0:00
El Tour de França va viure ahir una de les seves etapes més esperades i l'Illes Balears, tot i ser-ne un dels protagonistes, va quedar una mica sol en comparació amb altres equips com l'Euskaltel, que té una gran massa d'aficionats que l'esperonen durant el recorregut vestits amb la indumentària taronja que identifica la formació basca. Tanmateix, algunes pintades i pancartes animaven el corredor de l'Illes Balears Paco Mancebo, que va fer una bona etapa i acabà quart.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El Pi: «No volem un finançament com el de Catalunya»
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.