El Consell d'Administració decidirà avui les pautes del nou i ambiciós projecte
Es reuniran aquest vespre per determinar l'esforç econòmic que es pot fer en el capítol de fitxatges
Palma20/05/04 0:00
Els membres del Consell d'Administració del Reial Mallorca tenen previst avui vespre decidir l'estratègia i, especialment, el marge econòmic a tenir en compte a l'hora de dissenyar la plantilla per a la propera temporada. Tant el president Mateu Alemany com la resta de directius volen construir un projecte ambiciós per poder tornar dur el Reial Mallorca a les posicions més altes de la classificació.
També a Illes Balears
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El Pi: «No volem un finançament com el de Catalunya»
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.