Campionat del Món en pista coberta Felipe Vivancos queda fora de la gran final
Yago Lamela i Marta Domínguez es penjaren la plata en bot de longitud i 3.000 metres, respectivament
Birmingham16/03/03 0:00
L'atleta eivissenc Felipe Vivancos no va poder passar de les semifinals dels 60 metres tanca del Campionat del Món en pista coberta de Birmingham, després d'acabar en darrera posició de la seva sèrie classificatòria.
També a Illes Balears
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Denuncien la relació entre la turistificació de les Illes Balears i la pèrdua d’ús social del català a l'arxipèlag
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.