Jaume Ventura vol Iban Pérez
Ara a l'Askatuak, és un aler tirador que supliria les baixes de Berto Alzamora i de Julio Canet
Palma21/10/98 0:00
Mentre que el Bàsquet Inca demana a crits suport de tot l'«entorn» del club, Jaume Ventura va fer arribar a la directiva la necessitat de fitxar un jugador per suplir les importants baixes que té l'equip ara mateix. El nom posat damunt la taula és el d'Iban Pérez Àlvarez, un aler tirador de 23 anys, que actualment milita a l'Askatuak de Sant Sebastià, i que ja coincidí amb el tècnic de Mataró al Melilla V Centenario.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.