El Festival Reacciona serà el més potent de l'estiu
El Festival Reacciona que es farà els dies 5 i 6 de setembre a Sa Pobla es configura com el més potent de tot l'estiu a Mallorca.
També a Illes Balears
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Denuncien la relació entre la turistificació de les Illes Balears i la pèrdua d’ús social del català a l'arxipèlag
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.