Subhasta d'art per a Projecte Home
La Fundació Pilar i Joan Miró recaptà ahir 13.700 euros a la subhasta en viu d'obra gràfica en favor de Projecte Home. Avui es coneixerà la recaptació de la subhasta silenciosa, que també anirà destinada a l'entitat que lidera Tomeu Català. En total, el centre palmesà licità 85 obres signades per trenta artistes que han treballat en els tallers gràfics de la fundació al llarg d'aquests anys.
Entre les signatures hi figuren els noms de Ben Jakober, Guillem Nadal, Joan Fontcuberta, Choco, Rafa Forteza, Horacio Sapere i Yoko Ono. A la subhasta pública, que fou coordinada per la casa Sotheby's a l'Estat espanyol, quedaren sense vendre les obres de Fontcuberta i Vostel, del lot total de 15 peces.
La resta d'obres es licitaven d'ençà del 17 de juny.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.