Menys treball cultural
Malgrat la bona salut de la indústria cultural a l'Estat, l'ocupació en aquest àmbit a les Illes Balears davalla en 3.500 empleats
Palma20/11/09 0:00
El 2,8% dels treballadors de l'Estat feren feina dins el camp de la indústria cultural durant el 2008. Una xifra que s'ha incrementat 568 mil persones respecte de l'any anterior. Aquesta dada, però, no s'adiu amb els treballadors culturals a ca nostra, ja que en aquest període a les Illes Balears passàrem de tenir 16.100 empleats a 12.600 (un 27,75% menys). Així ho confirma l'Anuari d'Estadístiques Culturals del 2009 que el Ministeri espanyol de Cultura féu públic ahir.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.