Corbera dirigirà un seminari sobre «La llengua i la cultura occitanes»
Se celebra al 150è aniversari del moviment de renaixença del felibritge
Palma19/10/04 0:00
El català i l'occità són les dues llengües romàniques que més s'assemblen entre si. Malgrat aquestes semblances són poques les persones que tenen un coneixement sobre la situació actual de la llengua occitana. Per això mateix la Universitat de les Illes Balears ha organitzat el seminari La llengua i la cultura occitanes, que comença el proper dia 20 i que dirigeix el professor de la Universitat de les Illes Balears Jaume Corbera.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.