Mor als 41 anys, víctima del càncer, Mariam Suárez, filla de l'expresident Adolfo Súarez
Madrid08/03/04 0:00
Mariam Suárez Illana, filla gran de l'expresident del Govern Adolfo Suárez, va morir ahir a les 13.30 hores a la clínica madrilenya de La Luz, víctima d'un càncer contra el qual estava lluitant des de feia onze anys. El gener del 1993, quan estava embarassada del seu segon fill, li diagnosticaren un tumor maligne de mama. Les seves restes mortals seran enterrades demà «en la intimitat familiar més estricta». Mariam Suárez plasmà el procés que va viure a través de la malaltia en un llibre que va escriure al llarg de set anys i que va ser un èxit de vendes: Diagnóstico cáncer: mi lucha por la vida. El primer tumor l'hi diagnosticar en un pit, el gener del 1993 durant la gestació del seu segon fill.
També a Illes Balears
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Aquests són els guardonats als premis literaris Pare Colom 2025
- L’STEI denuncia que la Conselleria elimina places d’assessors tècnics docents amb criteris «gens objectius»
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.