El mallorquí Manel Barceló pren part a la primera pel·lícula d'Els Joglars
Fa un paper a l'estrena cinematogràfica de la companyia teatral catalana
IOLANDA PERICÀS. Palma.
L'actor mallorquí Manel Barceló acaba de tornar de Madrid, on ha participat en el rodatge de la que serà la primera incursió cinematogràfica de la companyia teatral catalana Els Joglars. Buen viaje excelencia s'ambienta en el temps del franquisme i se situa cronològicament entre la mort de Carrero Blanco i la del mateix Francisco Franco.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.