Sergio Dalma és a Palma promocionant el seu darrer treball
«Historias normales és el disc més romàntic que he fet, més realista i que reflecteix millor el que sóc»
Palma29/10/98 0:00
Està en un bon moment, se sent més madur a l'hora de compondre, ha romput gairebé amb la seva línia anterior i ha volgut deixar de banda l'etiqueta de baladista italià apostant per una composició més anglosaxona. Se'l nota molt tranquil, feliç i relaxat. És un nou Sergio Dalma que fins i tot ha fet un canvi d'imatge. Comença una nova etapa a la seva carrera musical i ofereix al públic Historias normales, el seu darrer treball. Ahir arribava a Palma per promocionar aquest darrer disc, que va ser enregistrat a Londres i en el qual s'ha tingut molt d'esment a tots els detalls.
També a Illes Balears
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
- [VÍDEO] Cañadas (Vox) reconeix que volen aconseguir que l’ensenyament sigui «tot en espanyol» excepte l’assignatura de català
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.