La Plataforma per la Llengua reclama una reunió amb el rector de la UIB: «Repartir els exàmens de la PBAU en català i castellà és una gravíssima notícia»
Continua la polèmica. La decisió de la comissió organitzadora de la prova de batxillerat d'accés a la universitat (PBAU), formada per representants de la Conselleria d'Educació i Formació Professional i de la Universitat de les Illes Balears (UIB), de facilitar l'enunciat dels exàmens en català i castellà, després que el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears (TSJIB) hagi admetés a tràmit el recurs presentat per l'entitat ultraespanyolista PLIS contra el sistema utilitzat fins ara, continua generant reaccions contràries.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Terrible. Apocalíptico.
Jajajaja.....