Prop del 70% dels alumnes ha superat la PBAU en la convocatòria de setembre
17/09/2020 Una alumna realiza una prueba de acceso a la universidad. SOCIEDAD UIB | Foto: UIB
El 69,7 per cent dels estudiants que s'han presentat a la convocatòria de setembre de les Proves de Batxillerat d'Accés a la Universitat (PBAU) les han superat amb èxit.
Així, segons ha informat aquest dijous la Universitat de les Illes Balears (UIB) dels 360 alumnes que es varen presentar, 251 han rebut l'apte.
Per illes, a Mallorca, són aptes 206 alumnes dels 303 que s'han presentat a les proves (68 per cent). A Menorca, 12 de 15 (80 per cent), mentre que a Eivissa han rebut la qualificació d'apte 33 dels 42 estudiants que s'han presentat (78,6 per cent).A Formentera, no s'ha presentat cap alumne a la convocatòria de setembre.
Les proves varen tenir lloc els dies 8, 9 i 10 de setembre a causa de la pandèmia i els alumnes poden consultar els resultats a través de UIBdigital.
També a Illes Balears
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El Pi: «No volem un finançament com el de Catalunya»
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.