Troben el cos de Fernando Garfella, el submarinista desaparegut en aigües de Sant Elm
El Grup Especial d'Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil ha trobat al voltant de les 18.00 hores d'aquest dimarts el cos sense vida del submarinista Fernando Garfella, desaparegut el diumenge en aigües de Sant Elm.
També a Illes Balears
- El nou engany del Govern espanyol amb el català a Europa aboca Puigdemont a trencar el pacte amb Pedro Sánchez
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- El GOB qualifica l’acord entre PP i Vox per la requalificació de sòl rústic de «bomba urbanística i demogràfica»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Grandes profesionales los de la Guardia Civil
Viva la Guardia Civil.
Yo también doy la enhorabuena a la Guardia Civil. Ahora los mamarrachos de siempre, los cabestros que no sirven ni para guiar toros bravos, rebuznan y ladran como solo ellos saben hacer.
Enhorabuena por la profesionalidad de nuestra Guardia Civil