El comerç tèxtil consolida la recuperació
El Comerç tèxtil i de complements de Mallorca consolida la seva recuperació. Així ho destaca el darrer baròmetre de Pimeco que assegura que els comerciants han valorat el darrer mes amb un 5,4 sobre 10, el què el situa com el millor abril dels darrers 7 anys.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Amb la mentida de la sortida de la crisi els governs han aconseguit que gent qiue tenia estalvis i els guardava per por de sa por, s'hagi decidit a fer-los córrer. Com que la cosa no anirà per aquí, s'esclat que hi haurà pes novembre serà de "dallons" de "catxafú".