L'Ajuntament de Palma redueix un 13,59% el pressupost de la colcada

Foto: Ajuntament de Palma

TW
0

Crespí ha recordat que aquest és el segon any del concurs per a la contractació del servei de producció artística, tècnica i de gestió de la Cavalcada dels Reis a Palma, que es va adjudicar l’any passat per als anys 2014 i 2015 a Grup Trui Mallorca. “Amb la intenció d’estalviar i reutilitzar els diferents elements, la desfilada conserva carrosses i figures de la passada edició; que s’han modificat potenciant la vistositat dels nous elements incorporats i millorant aquells que ja formaven part de la passada edició”, ha explicat Crespí.

Crespí ha presentat els detalls de la Cavalcada de Reis de 2015, que començarà a les 18 hores del 5 de gener amb l'arribada dels Reis Mags al Moll Vell. Crespí, acompanyada d’Antonio Cardona, director general de Participació, ha donat a conèixer que enguany participen més carrosses, més participants i més comparses.

Més carrosses i més comparses
La colcada de Reis de 2015 estarà formada per 19 carrosses (+2, el 2014 varen ser 17), 13 comparses sobre carrosses (+3) i 19 comparses a peu (+2). El nombre de participants apuntats és de 520 persones (l’any passat varen desfilar 500 persones aproximadament). Enguany 7 empreses patrocinen les 6 tones de caramels que es llançaran durant la cavalcada.

Com cada any, la Cavalcada de Reis serà precedida per l’arribada dels patges reials, que vénen a Palma per anunciar la futura arribada dels Reis Mags. L’arribada dels patges tindrà lloc divendres 2 de gener a les 12 hores a la plaça de Cort, allà tots els nins podran lliurar les seves cartes personalment als patges. Abans que arribin els patges, el Centre d’Arts Escèniques DeLirious farà una actuació a la plaça de Cort.

Una vegada més, la direcció artística de la Cavalcada dels Reis la durà a terme Antoni Socias Cladera; qui, a més de fer el disseny i gestionar la direcció artística de la Cavalcada, també supervisa la participació d’entitats i empreses que desitgen participar en la desfilada.

Arribada en vaixell a les 18 hores
Un any més, Ses Majestats arribaran a bord del vaixell d’època Rafael Verdera. “Enguany, però, ho faran a les 18 hores, mitja hora més tard què la passada edició; hem fet aquest canvi perquè molts pares i mares tenien dificultats per arribar a les 17.30 hores, ja que és un dia laborable”, ha assenyalat Crespí.