conselleria d'educacio ocupada
Futbol solidari amb els encausats per ocupar Educació
El jovent universitari organitza un altre esdeveniment per canalitzar el suport econòmic a favor dels estudiants processats per l'ocupació de la seu de la Conselleria d'Educació quan aquesta la dirigia Rafel Bosch, en el marc d'una protesta pacífica contra les retallades i l'augment de les taxes per accedir als estudis superiors.
En els últims mesos s'han duit a terme diferents convocatòries en les quals es cridava a participar especialment la comunitat universitària, atenent al fet què aquests joves han estat encausats per defensar els drets de tot el col·lectiu d'estudiants.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
amb el que dius trec dues conclusions, o no has vist el vídeo on és la cap de gabinet qui agredeix, en aquest cas no hauries de dir el que no saps o, l'has vist, i menteixes com els polítics. ni tu ni jo hi erem. el més segur és que el que reclamaven els estudiants no fos el que a tu t'interessa. puc entendre la teva incultura.
Estic content de que es faci justícia. Uns energuments que pegaren a la cap de gavinet i insultaren a altres funcionaris només es mareixen el que dicti la justícia.