Desnonen a Palma una mare i el seu fill amb minusvalia sense cap tipus de moratòria
La comitiva judicial i setze policies han acudit al carrer de Margalida Riutort, número 8, per fer efectiva l'ordre i segellar la casa
Diferents persones s'havien congregat a les portes de l'edifici per protestar contra el desnonament | Foto: N. Rincón.
Palma04/04/12 0:00
Una comitiva judicial ha dut a terme aquest dimecres el desnonament d'una dona divorciada i el seu fill de 33 anys, que pateixen una minusvàlua del 77 per cent.
També a Illes Balears
- Neix el Festival Reacciona, en suport als mitjans de comunicació mallorquins en català
- El Borbó designa Rafel Nadal com a 'marquès del Llevant de Mallorca'
- Un grup de docents parodia el pacte PP-Vox amb una acció teatral davant el Consolat i du a Prohens una camisa de la Falange
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
- Jorge Campos diu que el Bisbe de Mallorca és «separatista»
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Article 47 de la Constitució. És evident que el propietari d'un pis o local ha de cobrar, però el que també cal saber és si els polítics s'han ocupat de promouré i facilitar a aquesta familia un lloc alternatiu per viuré, una feina o un ajut a la depència per al soteniment d'aquestes persones. Crec que no és de rebut tractar als ciutadans d'aquesta manera, jo dria fins i tot, agresiva. En comptes de invertir tant en carreteres, palaus firals, pistes ciclistes o maquetes d'òperes... podrien dedicar els doblers dels nostres imposts a causes realment necessàries. Reclamin tot el malversat i donin una solució a aquesta família i a totes les que puguin estar en les mateiexes condicions.
La reina Sofia visita una fàbrica de vidre amb José Ramón Bauzá.
No hi ha dobers per justicia social, s'han de pagar els sous dels polítics, i n'Urdangarin, Matas, Gürtel, etc. també han de viura. Ho heu d'entendrer!
Xaume, tanta policia debe ser por la cantidad de guaguasflautas que impiden que un propietario pueda recuperar su vivienda.
Setze policies per una dona i i un infant discapacitat? I que ho són de valents els nostros guardies...
Joan, és per gent com tu, que s´està enfrontant sa societat mallorquina. Que tendrà que veure el PP aqui? Aquesta dona duia 3 ANYS sense pagar lloguer, m´agradaria veure´t a tu si fossis el propietari de la casa. Que en direu de dois.
Aquest és el país que vol el Partit Popular: menys rics, més rics i més pobres, més pobres.