Inca s'ofereix per acollir la central dels Bombers del Consell
L'Ajuntament i la institució que presideix Armengol negocien la cessió d'un solar municipal que formava part del recinte industrial de l'antiga fàbrica de calçat de Yanko
L'antiga fàbrica de calçat de Yanko, a la carretera entre Binissalem i Inca. | Foto: Antoni Pol - A.Pol
L'Ajuntament d'Inca està disposat a cedir un solar de 8.000 metres quadrats que formava part del recinte industrial de Yanko al Consell de Mallorca, perquè s'hi pugui construir el futur parc central del cos de Bombers de Mallorca. A canvi, el Consistori inquer pretén que el Consell l'eximeixi temporalment d'haver de pagar la taxa de bombers (que abonen tots els municipis, llevat de Palma) i que li cedeixi el parc actual.
En una visita a Inca del maig de l'any passat, el responsable insular d'Interior i Cooperació, Miquel Rosselló, féu pública la voluntat del Consell d'aixecar un nou parc central de Bombers de tot Mallorca a la capital del Raiguer. És per aquest motiu que l'Ajuntament d'Inca ha proposat construir-lo en un solar que pertanyia a Yanko, però que ara és de propietat municipal. Els terrenys en qüestió, de 8.000 metres quadrats, són prou extensos per encabir-hi el nou parc de Bombers.
També a Illes Balears
- Consideres que importar residus d’altres illes a Mallorca és un despropòsit?
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- L'extrema dreta reivindica que el decret sobre català a la funció pública inclou les seves exigències i amenaça: «És només el principi»
- El Pi: «És imprescindible frenar en sec el boom poblacional que amenaça la nostra qualitat de vida i l’equilibri del territori»
- El PP i Vox pacten rebaixar el requisit de català als zeladors i duplicar el termini perquè els funcionaris n'acreditin el nivell
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.