Inca s'ofereix per acollir la central dels Bombers del Consell
L'Ajuntament d'Inca està disposat a cedir un solar de 8.000 metres quadrats que formava part del recinte industrial de Yanko al Consell de Mallorca, perquè s'hi pugui construir el futur parc central del cos de Bombers de Mallorca. A canvi, el Consistori inquer pretén que el Consell l'eximeixi temporalment d'haver de pagar la taxa de bombers (que abonen tots els municipis, llevat de Palma) i que li cedeixi el parc actual. En una visita a Inca del maig de l'any passat, el responsable insular d'Interior i Cooperació, Miquel Rosselló, féu pública la voluntat del Consell d'aixecar un nou parc central de Bombers de tot Mallorca a la capital del Raiguer. És per aquest motiu que l'Ajuntament d'Inca ha proposat construir-lo en un solar que pertanyia a Yanko, però que ara és de propietat municipal.
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- Consideres que importar residus d’altres illes a Mallorca és un despropòsit?
- L'extrema dreta reivindica que el decret sobre català a la funció pública inclou les seves exigències i amenaça: «És només el principi»
- Assemblea i dinar per celebrar els 40 anys del Blanquerna
- El Pi: «És imprescindible frenar en sec el boom poblacional que amenaça la nostra qualitat de vida i l’equilibri del territori»