El PP proposa prohibir explícitament la botellada perquè l'ordenança de Cort és poc contundent
La proposta, explicada per Julio Martínez, també preveu contrarestar el consum de begudes esperitoses en la via pública per part de menors d'edat
Palma28/07/10 0:00
El grup municipal popular de l'Ajuntament de Palma ha presentat una proposta d'ordenança que prohibeix explícitament la botellada a la localitat perquè considera que l'Avantprojecte aprovat el passat 14 de juliol per la junta de govern de Cort, que preveu la proscripció de les concentracions massives de persones en zones en les quals es declara una 'situació d'intervenció especial', és «poc contundent».
També a Illes Balears
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- [VÍDEO] La darrera ‘confessió’ de Jaume Santandreu: «el meu epitafi 'aquí hi ha un que intentà canviar el món i l’únic que aconseguí és que no el canviassin a ell'»
- El conseller d’Educació diu que fa comptes augmentar la segregació del alumnes per raó de llengua, però no aclareix amb quin pressupost
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Isabel Díaz Ayuso mostra el model d’Espanya que vol i es nega a escoltar les intervencions en basc i català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Totes aquestes iniciatives per a prohibir el botellot només són per a què els negocis puguin seguir pegant "clavades" amb els preus de les begudes. També és cert que els que hi participen deixen l'espai en estat molt penós i fent destrosses innecessàries. Jo demanaria una més seny al jovent i més presència policial per tal d'evitar el gamberrisme.
D'ençà que van d'abanderats defensors dels treballadors (quina ironia!) s'han tornat més reivindicatius i exigents que ningú. Ja veurem què faran quan tornin a ocupar despatxos oficials.