Cala Sequer, pública o privada?
Els propietaris del xalet aixecat amb llicència municipal a una zona protegida de Manacor construeixen ara, sobre domini públic, dues escales per poder arribar a la mar
Els propietaris han fet unes escales que discorren sobre penyes protegides per accedir a la platja verge | Foto: Joan Sitges
Manacor09/07/10 0:00
Després que aquest hivern el GOB denunciàs que es realitzaven obres il·legals a la mansió que fa vint anys es construí a la zona verge de cala Sequer de Manacor, els banyistes que enguany visiten aquesta petita platja i també el caló del Serralt hi han trobat escales que connecten el xalet amb les platges i que discorren per damunt les penyes protegides i de domini públic maritimoterrestre.
També a Illes Balears
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
- Jorge Campos diu que el Bisbe de Mallorca és «separatista»
- El Borbó designa Rafel Nadal com a 'marquès del Llevant de Mallorca'
- ‘A Mallorca en Català!’
- Mallorca Nova exigeix responsabilitats davant la corrupció del PSOE i que MÉS activi «una agenda balear real»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pens que al lloc on s'ha fet la mansió, que ha estat un desbarat que s'hagi pogut fer, s'ha de controlar molt el que fan aquets prepotents. Men record bé, quan encara es podia passar pel cam´´i sense cap problema fins a la mar.
Estic amb els tres.
Sort que se va arribar a temps per protegir Sa Dragonera, Es Trenc, etc., però ara ja és ben difícil lograr un moviment social multitudinari per protegir res. Tant de bo poguéssim tornar 30 anys enrera!
Molt ben dit, Toni.
Amb aquesta "mansión" no passa res, com la resta d´indrets colonitzats per ricots i hotelers. Ara bé, sembla que la casa de Tuent feia més nosa que el xalets il·legals. En fí, això és Mallorca. Xerren de ciment a les penyes? Idò feis una bona volta pel litoral, que n´hi ha a centenars d´infractors, amb la pròpia administració al capdavant per potenciar-les (donant llicències d´obra quan no es podia), permetrer-les (cobrant les corresponents taxes) i mirar cap a un altre costat. Llàstima que el GOB ja no tengui la força social de temps enrera!