“Descansa tranquil, si són roses floriran”
Centenars de persones assistiren ahir a l'homenatge als republicans assassinats a Son Coletes. El comitè organitzador es reunirà amb el batle per plantejar el trasllat del mural elaborat per Andreu Pascual a Manacor i per donar un caire institucional a l'acte de record que organitzen les famílies
Manacor20/04/09 0:00
"A la fossa comuna, els ossos de Joan, perforats pel plom colpista, enyorats cada dia de cada any per la seva dona i pels seus fills, ressonen encara: i aquelles flors? Devien ser roses?". Així es recordaren ahir els centenars de persones que, setanta anys enrere, moriren en defensa de la llibertat i la justícia a Son Coletes, amb els ulls embenats, agenollats i mirant una paret. Ahir, eren molts els qui honoraren Joan i tots els qui, com ell, moriren. Centenars de persones assistiren al ja tradicional homenatge organitzat pel comitè de Son Coletes. Tots tenen clar que "tornarem a venir fins al dia que puguem dir: descansa tranquil, Joan, són roses i han florit".
També a Illes Balears
- L’OCB qualifica de «fracàs rotund» el segon pla de segregació lingüística: «Només s’hi han adherit 8 centres»
- Neix SOM Mallorca: una opció política «transversal» contra l’empobriment i la saturació
- Neix el Festival Reacciona, en suport als mitjans de comunicació mallorquins en català
- Un grup de docents parodia el pacte PP-Vox amb una acció teatral davant el Consolat i du a Prohens una camisa de la Falange
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquest mural que ara per ara es per Calvia, es ben necessari que vagi al seu destì original: a Son Coletes, però feis via, en Delgado te collons de fer-lo desapareixer per tal de que no serveisqui per lo que va ser fet: per honorar la memòria dels republicans morts pels feixistes.