La Grossa de la ONCE reparteix 1'7 milions d'euros al municipi

Ramón Escamilla vengué tota la sèrie del número 95.476

TW
0

Un total de 1.750.000 euros són els que ha repartit Ramón Escamilla en el premi del sorteig de l'ONCE realitzat el 12 de juliol. Aquest venedor de cupons, nascut a Ciudad Real i resident a la nostra illa des de fa 24 anys, aconseguí vendre els 50 bitllets de la sèrie, premiats cada un d'ells amb una quantia de 35 mil euros. El premi fou molt repartit ja que també es vengué a sa Pobla, en el Foro de Mallorca i també a Santa Eugènia on Ramón també ven cupons.

El cas d'aquest manxec de 39 anys d'edat es pot qualificar de peculiar. Ramón es dedicava a la construcció quan, fa tres anys, patí un accident laboral que li impedí continuar exercint com a professional d'una empresa mallorquina. Des d'aquell moment, decidí acollir-se a uns cursets de formació de l'ONCE, organització per a la qual fa feinades del mes d'agost de 2004.

Ramón reconeix que la brevetat amb la qual ha venut un primer premi «és tot un mèrit; hi ha gent que fa 40 anys que ven cupons i encara no ha aconseguit vendre cap grossa».

Reconeix gojós que se sent molt satisfet d'haver pogut repartir tants diners: «tu saps els anys que es necessiten per guanyar aquesta quantitat?». A més, confessa que s'ha convertit en un personatge cercat dins el poble: els veïns el feliciten i l'aturen per comentar la complicitat amb què Ramón els feia bromes abans de vendre el premi. «A una senyora d'aquí sempre li deia: Francisca, un dia et donaré la Grossa», comenta rialler.

Satisfacció  

Ramón es troba satisfet amb aquesta nova feina que també el du a vendre sort i il·lusió a Santa Eugènia i al Foro de Mallorca. I sí que ha notat que la gent li compra una mica més ara que abans, «tal vegada sigui per superstició però és vera que ara tenc més clients».

L' ONCE compta a les Illes amb 1.250 afiliats. El seu desig no és altre que cada dia, en pronunciar «gràcies i sort», els anhels i somnis dels seus clients es vegin convertits en realitat.