Coll i Massot volien aconseguir 34 milions d'euros del Govern
Aquesta era la indemnització reclamada per la promotora S'Almudaina 2 a Andratx
L'atestat de la Guàrdia Civil considera que «la terna Jaume Massot/ Mariano Vives/ Miquel Coll actuava de manera concertada per a l'assoliment dels seus interessos», centrats a aconseguir una indemnització de més de 34 milions d'euros del Govern balear pel tot el que no podien construir a s'Almudaina d'Andratx des que quedà protegida el març de l'any 2000. La investigació de la Benemèrita ha detectat que ja el març de 2001 Massot cobrà dos milions de pessetes de la societat s'Almudaina 2 SA, propietat de Vives i assessorada per Coll, en concepte «d'assessorament» sobre els terrenys de s'Almudaina, aleshores ja protegits. En aquell moment Massot era tècnic d'Urbanisme d'Andratx, càrrec que deixaria l'any 2003 quan fou nomenat per Jaume Matas director general d'Ordenció del Territori del Govern balear. Quan assumí el nou càrrec, continuà les seves relacions amb Miquel Coll, president del Consell Consultiu, i amb el promotor Mariano Vives.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.