Les mesures contra la grip aviària afecten 400 corrals al nord de l'Illa
La prohibició de criar aus a l'aire lliure obliga a tapar-los i tancar-los
Palma29/10/05 0:00
El Govern balear calcula que uns 400 corrals d'aus per a autoconsum ubicats al Nord de Mallorca es veuran afectats per les mesures preventives contra la grip aviària decretades per Madrid. Aquests corrals, situats als termes municipals d'Alcúdia, Pollença, sa Pobla, Muro i Santa Margalida, hauran de ser tancats i tapats per evitar un hipotètic contagi del virus a través de les aus migratòries de s'Albufera, considerada zona de risc.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.