El PP es personarà contra Jaume Ribot pel frau del cens de les eleccions locals

UM creu que es vol desviar l'atenció de la crema del cotxe

TW
0

El Partit Popular de Santa Margalida es personarà com a acusació en el judici pendent contra el regidor Jaume Ribot per un presumpte delicte de frau electoral.

Així ho va anunciar el batle, Antoni del Olmo, qui afirma que «la decisió la va prendre la junta local del partit fa deu dies i per unanimitat». El 10 de febrer passat l'Ajuntament va transmetre un expedient d'investigació sobre la suposada participació del regidor d'Unió Mallorquina, Jaume Ribot, en les irregularitats que van sorgir durant les tasques d'elaboració del cens electoral de les darreres eleccions locals.

Les investigacions tractaran d'aclarir si Jaume Ribot va intentar modificar el cens electoral, amb la presentació d'una sèrie de reclamacions amb la finalitat d'incloure-hi un centenar de persones que no eren residents a Santa Margalida. Els regidors d'UM no s'han torbat gens a reaccionar davant d'aquesta notícia. Joan Monjo va mostrar ahir el seu disgust explicant que «el batle no pot dissimular ara amb focs d'artifici l'escàndol de la crema del cotxe de Ribot. Ha tingut un any i mig per parlar del cens i no ho ha fet».

Monjo insisteix que «el que hem de saber és qui va ordenar que es cremàs el cotxe de Ribot perquè la versió que defensa el batle que va existir una reunió per cercar feina al policia no se sosté». El regidor d'UM opina que «ningú no pot creure que un funcionari de l'Ajuntament amb un salari alt i seguretat en el seu lloc de treball, renunciï al seu lloc i se'n vagi a fer de serè a un hotel de temporada».