La badia passa amb normalitat el cap de setmana sense aigua de la dessaladora
Els tècnics confien adobar la infraestructura abans del dimecres que ve
La fractura de la canonada ha obligat a treure molta d'aigua dels embassaments.
Palma18/09/00 0:00
Sense restriccions i amb esperances. Així s'ha de qualificar la situació viscuda als municipis de la badia de Palma que normalment reben aigua de la dessaladora fixa i que des del passat divendres han hagut de viure sense els 56.000 metres cúbics d'aigua que aporta aquesta instal·lació. Les peticions de consum racional emeses des dels consistoris de Palma, Andratx i Calvià, i sobretot les reserves dels embassaments han permès trampejar la situació i garantir el subministrament dels 135.000 cúbics d'aigua diaris que han de menester els habitants dels tres municipis.
També a Illes Balears
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- Entitats es reuneixen a Palma perquè la manifestació per a posar límits al turisme sigui «el més massiva possible»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.