Urbanisme cerca solucions perquè els camions no facin malbé el centre històric

Els transportistes de formigó seran els més afectats per les futures mesures

TW
0

Els tècnics d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palma estan intentant trobar solucions per tal que els camions que transporten material d'obra per l'interior del centre històric de la ciutat causin el mínim perjudici als elements arquitectònics que el conformen.

D'aquesta manera, ahir es va mantenir una reunió al màxim nivell tècnic que va ser presidida per Jeroni Saiz com a representant del consorci del pla Mirall i en la qual hi varen participar també membres del departament de Manteniment i de la Policia.

S'ha de recordar que existeix un decret de Batlia que regula l'entrada de camions de mercaderies al centre històric de Palma i que hi limitava molt la presència d'aquest tipus de vehicles.

El decret es va redactar en un moment en el qual les obres "independentment del seu caràcter públic o privat" eren molt minses a la contrada. Actualment ens trobam amb unes necessitats pròpies per al transport de material d'obra que fa que es plantegi una regulació diferenciada de la del transport de mercaderies, ja que les problemàtiques dels dos sectors són diferents.

L'objectiu de la reunió és garantir el pas i l'abastiment de material d'obra, però a la vegada evitar que aquest transport pugui fer malbé el centre històric de la ciutat.