muy nuboso
  • Màx: 17.98°
  • Mín: 8.99°
13°

Sol Meliá lligarà els salaris a l'opinió dels seus clients

L'empresa vol que els seus hotels figurin entre els tres primers del mercat

El conseller delegat de Sol Meliá, Gabriel Escarrer Jaume, sosté que "fins a un 20% del salari variable dels directors ha començat a determinar-se en funció de la posició de cada hotel en els rànquings de comparació d'internet". Així ho explica en una entrevista concedida al diari Expansión i que publica en l'edició d'ahir.
L'objectiu d'aquesta mesura és, segons indica Escarrer, "incentivar que els establiments de la cadena hotelera figurin sempre entre els tres primers dins del mercat en els quals competeixen". D'aquesta manera, l'hotelera mallorquina ja ha començat a lligar el sou dels directors dels 350 establiments de la cadena al rànquing d'hotels de la web TripAdvisor.

"Les pàgines d'aquest tipus -que ens els darrers d'anys s'han començat a fer populars- ofereixen un criteri objectiu de retribució i situa el client com el rei i el jutge del sector", indica Gabriel Escarrer, qui considera fiables les classificacions que es fan a través de la xarxa. En qualsevol cas, cal tenir en compte que la xarxa és, de cada vegada més, un element que no es pot deixar de banda en el sector turístic i des de Sol Meliá en són ben conscients. "Sol Meliá té un equip de 15 persones dedicades a potenciar la presència de la cadena en xarxes socials d'internet", manifesta Escarrer. Així, internet ha servit a l'hora de vendre habitacions i ara és també un camp per fidelitzar i relacionar-se amb els clients.

Opinió

I és que, com bé explica l'empresari mallorquí, "en determinats de clients, les opinions i comentaris que apareixen a internet són claus per acudir o no a un hotel". Sens dubte, l'hotelera de la família Escarrer no és aliena al pes de les noves tecnologies en la societat actual.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.