El passat 13 d’abril vam fer públic el cas reclamant a l'Ajuntament de Mataró que li retirés la sanció de 500 €, ja que va ser maltractada per la policia quan volia denunciar una discriminació lingüística: la víctima va presentar-hi un recurs amb el nostre suport. Ara fem públic el vídeo del judici del policia derivat de la denúncia presentada per l’Esther. S’hi evidencia com l’agent li va suggerir “canviar de llengua”. -“Jo entenc que si ella vol una transacció [...] i tots dos entenen [...] el castellà | Vídeo: Youtube: Plataforma per la Llengua
28/01/25 11:06
La Plataforma per la Llengua lamenta que el Jutjat del Contenciós Administratiu número 11 de...
També a Ara
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»