El Diari de Balears ha llançat aquesta nova iniciativa oberta a la participació dels lectors del diari i dels representants de la societat civil batiada amb el nom de #MallorCaNostra. Es tracta d'una proposta que convida els lectors del dBalears a pensar i fer propostes de com volen que sigui Mallorca després de la crisi del coronavirus i que també està oberta a idees més globals. La proposta als lectors Tens alguna idea, alguna proposta, algun desig? Explica'l en un vídeo i entre tots farem que sigui un | Vídeo: Youtube: dBalears MallorCaNostra
22/05/20 14:10
Jordi Caldentey voldria que a la Mallorca de després de la crisi causada pel coronavirus...
També a Ara
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la