Vídeo de l'assalt penjat a YouTube. | Vídeo: Frédéric Hausman (Youtube)
16/01/15 0:00
Dues persones han mort i una tercera ha resultat ferida aquest dijous en una operació antiterrorista de la Policia de Bèlgica a la ciutat de Verviers, situada a la província de Lieja (Valònia), han informat els mitjans locals.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»