Vídeo: MÉS per Mallorca (Youtube)
Palma17/06/14 0:00
José Ramón Bauzá propicià fa mesos una declaració del Parlament negant l'existència dels Països Catalans. I el mateix cap del Govern féu una jugada semblant fa dies, ignorant de forma deliberada que a Espanya hi hagués hagut mai una II República.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la