Manacor, poble hipotecat | Vídeo: xitxerosambempenta (Youtube)
Manacor23/02/14 0:00
L'embull de les zones verdes a Manacor, que enfronten en un contenciós d'una banda a quatre importants famílies del municipi amb interesos empresarials, i de l'altra el consistori i l'interès de tots els manacorins, és l'argument escollit per la plataforma Xítxeros amb empenta per al seu últim vídeo mobilitzador de consciències, en el qual exclamen que "no podem quedar immòbils davant aquest despropòsit".
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca