El llamp i el tro
04/05/24 15:35
El Correllengua 2024 és com un llamp que recorr totes les Illes Balears i Pitiüses i il·lumina la lluita per la Llengua catalana a tots els racons de la nostra geografia, i anuncia el gran tro que serà la Diada per la Llengua d'aquest diumenge, 5 de maig, a es 18.00 hores, a la plaça Major de Palma.
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
avui omplirem la plaça Major en una nova victòria del moviment popular... Els perdedors que es conformin pensat que formen part dels negocis i triomfs de cappo Florentino
@I tant 😂😂😂😂😂😂
Cabe suponer que hoy al Barça también le han robado el partido. Parece que los cuatro goles del Gerona, han entrado todos. Si hasta los del pais, regalan la Liga al Madrid. Efectivamente, la culpa es vuestra.