L'apunt
Perquè som partidaris de la Democràcia, la igualtat i la no-violència, deim no a la Constitució espanyola
05/12/21 23:51
A diferència de la immensa majoria dels que es reclamen públicament com a 'constitucionalistes', un servidor sí que ha llegit el text constitucional espanyol del 1978. Amb deteniment i en vàries ocasions.
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Creis que es pot dir sa Prostitució espaÑola.
Ànims Tomeu, no afluxis i gràcies per ajudar-nos a mantenir les cosas clares dins aquesta terra a on el seu poble mai s'ha venut a un Rei francès, que els varen" importar" perque en tota "la grandeza de Ñ " no en trobaren cap que servís.Això se diu ser espanyol i patriota, i ara en tenim un aquí, i s'altre a Arabia Saudí, un gran exemple democràtic. Salut i República Catalana.
Viva España, viva el Rey, Viva el Orden y la Ley. 🇪🇸 🇪🇸 🇪🇸
@ I Tant els que sou estrangers a Mallorca sou els que veniu aquí a imposar-nos la vostra llengua i la vostra Constitució. MALLORCA NO ÉS ESPANYA!!!!!
L'esmentat pamflet,"suposadament",la utilitat més gran que es podria fer d'ell,es fer rotllets de paper hiegiènic; no serveix,per gaire cosa mès;ah! ,si perquè els santiscalitos,( que no hi creuan ) l'emprein,per els seus interessos,anticonstitucionals..suposadament,clar.
La constitució eñorra no passa del seu primer artícle la prova del cotó democràtic. Ja fa molta fortor de descomposició. Que l´enterrin d´una vegada, que té l´ofici pagat i ben pagat !
Tú eres un extranjero que vive en España. Y creo que bastante bien. Y con libertad plena. Tú al no ser español (lo has proclamado en multitud de ocasiones), deberías ser más respetuoso con el pais que te acoge y no meter las narices en sus leyes. España es un pais de la Unión Europea, con todos sus derechos y obligaciones. Cierto que la Constitución española no es perfecta. Pero hoy por hoy es imposible modificarla, ya que si nos dieran carta libre cada uno la modificaría a su gusto. No voy a gastar ni un solo minuto más a debatir todas las barbaridades que veo en tu trabajo. Por cierto, yo también me he leído completamente la Constitución. Y acudo a ella cuando lo creo oportuno. Molts d'anys… y feliz día de la Constitución. Que, por cierto, no veo porqué hoy tenga que ser día festivo. Incluso miércoles.