NoVagiPerDit
El PSOE vol imposar Maria Ferrer al capdavant d'IB3, en substitució d'Andreu Manresa
21/09/21 8:15
El desembre d'enguany caduca el mandat del Director General d'IB3, Andreu Manresa, i ja han començat els moviments per cercar-li substitut, tot i que ell ha explicat públicament que està disposat a continuar.
També a Opinió
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Bomba territorial
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La Maria Ferrer, per estar venuts als interessos centralistes i centralitzadors per tota la vida ? No, gràcies.
Magnífic exemple del parlar bleda. Si voleu evitar d'aforasterar la nostra llengua: https://www.bibiloni.cat/correcciofonetica/index.html