El Govern espanyol utilitza un decret llei amb mesures socials per autoritzar el pagament de 1.350 milions d'euros a CaixaBank, Bankia i Banc Santander
30/01/21 22:18
El Govern espanyol ha utilitzat un decret llei amb mesures socials, com les desgravacions fiscals als beneficiaris de l'Ingrés Mínim Vital (IMV), per autoritzar el pagament de 1.350 milions d'euros del deute pel projecte Castor.
També a Opinió
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Definició exacta del PSOE: Col.laboracionistes amb la dreta de Rajoy, Rivera, Abascal i Aznar. Hi pot haver més incongruència ? De fet, ja n´hi hagué amb els gloriosos González, Guerra, Bono, etc, que d´esquerra no en tenen ni en tingueren res. L´esquerra és un altre lloc, tan sols cal que la busquem.
El Gobierno màs de izquierdas de la historia que cada dia allà on governen privatitzen més i més serveis públics.