Lliçons de l’Arxiduc
23/08/16 0:00
No seria agosarat afirmar que l’Arxiduc Lluís Salvador d'Àustria (1847-1915) va ser el primer ‘expert en marketing’ que treballà per a la imatge de Balears. Un fan, un prescriptor de la marca. El seu treball escrupulós i en un grau de detall impressionant dóna moltes lliçons del que fórem, som i serem. Avui, el poc desconegut que pugui quedar de Sa Roqueta no volem que es publiciti, però la seva crònica documentada de manera brillant ajuda a contestar algunes de les preguntes de perquè la vida a Mallorca ha canviat tant, però n’hi ha d’altres, de coses, que no canvien mai.
També a Opinió
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.