festes populars
Pastor i Bauzá. I Nadal!
24/05/13 0:00
Antoni Pastor no ha convidat José Ramón Bauzá a les Fires i Festes de Manacor. Per què? Per tirria personal? Per mentider? Per incomplir la seva paraula? Idò, no. Pastor no ha tramitat l'habitual invitació perquè considera que el president del Govern menysprea i discrimina els ciutadans de Manacor. Ja fa mesos que José Ramón Bauzá es va desplaçar content i satisfet fins a l'auditori de Manacor per firmar un protocol per l'Auditori de la ciutat.
També a Opinió
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Donç tots hauríem de fer el mateix. En Baussan només vols sortir a les fotos per penjar-se medalles que no li corresponen i així mantenir als desinformats contents i banyuts. Idò no li hauríem de consentri. Molt bé Toni Pastor!!
dels collons d'un, poden penjar els altres dos