Ja ve!
07/01/13 0:00
Per molts s'acaben les festes
i per mi comença tot:
la festa del foc i el mot
i les vetlades xalestes.
Les paraules deshonestes
i els vespres de llibertat.
Reforcem la identitat
ara que ve Sant Antoni
amb la veu per patrimoni
i la nostra veritat.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A dins l' aire ja es respira l' ambient santantonier i tothom dins l' ull ja té altre pic aquella espira que emociona, que retgira, que ens provoca mil encants... Contam els dies restants per veure ballar el dimoni. Per nosaltres Sant Antoni és com els Reis pels infants.
Sant Antoni gloriós ja arriba a tot Mallorca per treure'ns de la cavorca de l'any passat, horrorós Antoni, ajudau-mos a servar el patrimoni no ho faceu amb parsimònia i enviau al foc etern en Bauçà i el seu govern duis-los a veure el dimoni!