1941: El ferrocarril de la pedrera
Palma30/10/12 0:00
El ferrocarril de la pedrera, que havia de comunicar la zona extractora de pedra de les muntanyes del rafal de Palma, conegut com a Gènova, amb la de Portopí. S'havia de construir el nou port de la capital i per això era necessari el tren que transportàs els blocs i pedres des de la muntanya esmentada fins a la mar.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.