Jaume Bonet, en vaga de fam pel català
Vaga de fam
23/02/12 0:00
Lluitem amb els arguments
de la raó i la ciència
per posar en evidència
ignorants i insolents.
Uns jubilats tan valents
són el millor ancoratge;
però els vells, tot i el mestratge
del qual m'amar quan escolt,
trob que els convé menjar molt
per lluitar amb força i coratge.
També a Opinió
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Teniu una mica de respecte
Això mateix, Mateuet, vells dèbils debilitats i plens de bonys o forats molt poc podrem fer condret. Però, passant-ho estret als joves podem dar exemple (normalment ho hem fet sempre) si podem vèncer el fred.
Què s'avorreixen aquests homenets? Què faran una mica de règim després d'empatxar-se de coques amb tallades dels darrers dies? Siguem una mica seriosos Tenen tot el dret a defensar allò que creuen injust però crec que fan un flac favor a les reivindicacions en defensa del català. Davant un tema que se considera seriós i greu: pallassades, les mínimes!!!