Fotocòpies en color
Al Barça s'han acabat (o es limitaran molt, no quedà clar) les fotocòpies en color. Ho anuncià Sandro Rosell (dilluns vespre, a l'Àgora del K3/33) com a senyal cridaner de la crisi i, vulgui no vulgui, com a anunci que SR se suma a la llista dels nous herois, els downshifters (els que ens redueixen la marxa, textualment, o els que ens faran viure d'acord a les nostres possibilitats, ras i curt), amb Dolores de Cospedal i molts altres.
Altres que opten per la via (i ràpida) de reduir, en aquest cas un enemic, són els de La Riera (TV3), on ahir es conjuraven Claudi, Guillem i Joan Anton per "pelar" (textualment) Roger Prats, perquè els fa la guitza i perquè, com hi digué Guillem, "el motor del món rau en la tensió entre forces oposades", un gran principi que serveix igual per donar la "solució definitiva" a un enemic i per tirar endavant un negoci, i no un de qualsevol sinó un de tan particular com un restaurant familiar, amb la cura pels detalls que exigeix. On altres veuran la difusió de temptacions criminals (per superar la crisi...), jo proposo veure la lliçó diària de l'esperit empresarial, tan nostrat, que ens dóna aquesta sèrie cada dia, a la sobretaula.
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.