Formentor?
Palma03/07/10 0:00
Una de les coses que sobten és veure que ara les converses de Formentor han passat a dependre de la Conselleria de Presidència -que sembla ser que darrerament va exercint de cotxe escombra del Govern- i continua tenint Bàrbara Galmés com a màxima dirigent visible. Enguany homenatjarà a Saramago i sembla ser que el festival li va agafant el gust a això de ser un espai fúnebre.
També a Opinió
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Bomba territorial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Doblers robats a la cultura envaïda per donar-los a la invasora.
Tot això és un acte de colonització cultural espanyola. Els quatre col·laboracionistes catalans que hi participen són uns botiflers.
I tot això amb la complicitat o l'adhesió entusiasta d'uns quants escriptors catalans que han perdut la dignitat.