No vagi per dit
15/06/10 0:00
Què li passa a la dreta a Ciutadella?
Dins el PP hi ha una certa preocupació per l'aparició d'alguns petits grups a Ciutadella que estan captant gent propera a aquest partit o que en prové. S'ha de pensar que Ciutadella ha estat històricament un viver de vots conservadors i també de militants. No obstant això, sembla que hi ha molt de rum-rum intern.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ho veis? Hi ha pessemeros que en obrir la boca tot és fel. Quin panorama, si això és el pal del paller del nacionalisme a Mallorca m'estim més anar a lloure.
ENTESA ES UN TAXI DE CAMPOS
Diuen que el lladre es pensa que tots són de la seva condició. Per ara els que es mouen per cadires (mantenir-les)i sacrifiquen la ideologia crec que són més uns altres, encara que no ho censur. Tothom de dret a viure i actuar en política d'acord amb allò que democràticament consideri pertinent. Ja veig que tu penses que això és demencial, però amb aquesta visió plena de resentiment no es pot construir un país pròsper, ni el futur d'una nació lliure. Això sí els de sempre -els bons és clar- es mantindran aferrats a la cadira amb el pegamento de l'odi cap a qualsevol que els pugui qüestionar.
Entesa és un grup de traficants d'interessos i res més! Pura especulació política pensat més en clau d'arribisme que no de supervivència. La megalomania de n'Huguet insulta el llinatge i la poesia! Abandonaren el PSM i ara volen ser-ne satèl·lits. Demencial!