Sa Nostra: entesa amb la solvència
L'entitat balear tindrà ara una major projecció internacional i molta més presència arreu de l'arc mediterrani
El procés d'aliança de Sa Nostra amb les caixes de Múrcia, Penedès i Granada, aprovat ahir pel consell d'administració, és una aposta per la potenciació de l'entitat balear, que passa ara a formar part d'un arc mediterrani de caixes amb una solvència més que reconeguda.
Els experts consideren que Sa Nostra tindrà ara una capacitat de projecció internacional molt superior a l'actual i uns suports que en garanteixen el futur sense cap tipus de discussió. La fusió freda permet també que Sa Nostra mantingui la personalitat i l'estil, tenint com a nord continuar sent un servei primordial per a l'Arxipèlag. Es poden sentir veus que manifestin que el 14,5% del pes de la nova aliança és poc amb relació al que tindran les altres tres caixes.
Tanmateix, Sa Nostra s'ha aliat amb entitats d'una força i entitat prou reconegudes, amb un volum enorme d'actius que permeten escometre objectius molt importants. Sa Nostra entrarà aviat en un nou estadi que implicarà altura de mires. A més, disposarà de suports molt sòlids per aconseguir-ho.
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
- Una mallorquina, entre els activistes de la Marxa a Gaza retenguts a l'aeroport del Caire
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
- Quatre dones surten de Mallorca per unir-se a la Marxa a Gaza i fan una crida a la mobilització contra el genocidi
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.